第4作「Asami Konno - Hello!Project Sports Festival 2006 -」


1/28横浜アリーナにて行われた、あさみ・みうな卒コン
Hello!Project 2007 Winter 〜 集結!10th Anniversary 〜」最終公演をもって、カントリー娘。のあさみ、みうなは芸能界を引退しました。
そのステージに、カントリーでもガッタスでも一緒だった紺ちゃんが登場しました。
これは誰にも知らされてなかった、サプライズ。
客席からは「カントリー最高」の合唱が起こったという、この卒コン。
「二人よりもちょっと先に、自分の夢に向かって踏み出して行った」紺ちゃんが、この日、特別ゲストとしてステージに上がったのは、きっと「新しい夢に向かう二人」のためだったと思います。


この出来事をきっかけにして、また紺ちゃんのOPVを作りたいと思いました。
完成までに数日を要したので、出来上がったときは、もう2月でした。
内容は「センゴ」です。
紺ちゃんは1500m走という競技に、こだわりと深い思い入れを抱いていました。
2006年のHello!Project Sports Festivalのセンゴを中心に、斎藤ひとみ選手の引退試合となったGatasのリベンジマッチの模様をOPVにしました。

OPV-Asami Konno-Hello Project Sports Festival 2006
05:06
February 05, 2007
http://youtube.com/watch?v=8HcItFl0y_c
Favorited: 24 times
Comments: 13

いただいたコメント

she deserve it..X)


Kon kon is the most hardworking girl in morning musumune. Love her so much. Great job Kon kon. :)


KONKON did soo goooDDDD!


great


Please what's this song
The name of this song is "You Keep Me Hanging On".
thank you


I loved how Konkon was 'majime', all the way to the tape! She doesn't have Maimi's youth or athletic advantage, but her hard work and desire made her #1.
I used to run two miles in the military, and under 7 minutes for 1500 meters (.93 miles) is pretty good. I ran 2 miles in 12:20 once, and that was very difficult.


why was she crying?
The game of this futsal was a retirement game of her teammate.


did she win the running?
Yes.KONNO cut the goal tape in the first place.


Konno is a very good goal tender. Nice video


cool video!!!